środa, 28 sierpnia 2013

FtF druga odsłona

Kolejna, druga już odsłona projektu z mojej ulubionej książki "Fit to flatter" Amy Herzog. Tym  razem jest to Chimera Cardigan. 






Pierwotnie sweter miał wzbogacić moją garderobę, ale ze względu na inna wielkość próbki niż gotowego wyrobu całość wyszła za krótka i kardigan poszedł w ludzi. Na szczęście rozmiar się zgadzał :)

Włóczka: również moje ulubione Baby Merino Drops, kupione na włóczkowo.pl

Moje modyfikacje:
  • zmieniłam rozmieszczenie paneli warkoczy (aby wizualnie wydłużyć sylwetkę)
  • pogłębiłam dekolt (j.w.)
  • dodałam w każdym przodzie po 7 dodatkowych oczek, które spuściłam wzdłuż dekoltu
Po raz pierwszy spuszczałam dodatkowe oczka wzdłuż dekoltu i muszę przyznać, że jest to alternatywa dla zaszewki w kształcie łuku (który to sposób stosowałam wcześniej), a jest dużo łatwiejsze. Miła niespodzianka.

Sweter wyszedł cienki, delikatny, ciepły, świetnie dopasowany! Oczywiście następny model będzie dla mnie, tylko dodam 3cm i może zastanowię się nad rzędami skróconymi. 


5 komentarzy:

  1. Sweterek wygląda ślicznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest rewelacyjny! Jak z najlepszego butiku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek. I ja go wypróbuję :] Będę po rady się do Ciebie zgłaszać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie! :) W razie pytań co do konstrukcji - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń