niedziela, 21 grudnia 2014

Out of darkness

Tytuł posta to nazwa przepięknego szala, który właśnie skończyłam i obfotgrafowałam.






Szal jest przepiękny, lekki, a dzięki koralikom trzyma kształt po udrapowaniu. Użyłam nitki Lace Drops, kolor Royal blue (niecały motek) oraz koralików Toho 8 mm Gold-Lustered Pale Wisteria, ponad 2 paczki po 10 g. Jestem zachwycona rezultatem!. Jednak ze względu na koraliki, mozolność pracy raczej nie zdobędę się na zrobienie jeszcze jednego. Aha, nie napisałam, że szal jest prezentem i zatem będzie unikatem.
 

18 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Doskonały szal - rewelacyjny wzór i przepiękny kolor :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście mistrzowska praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing! สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolory dzięki tonerom toners.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobacz też http://toners.com.pl/tonery-lexmark-black/2171-xl-toner-lexmark-mx721-mx722-mx822-mx826-ms725-ms821-ms822-ms823-ms825-ms826-zamiennik-58d2h00.html

      Usuń