niedziela, 6 września 2009

Szybki prezent

Wczoraj Mój Mężczyzna obchodził urodziny i jako dodatek do prezentu postanowiłam wykonać breloczek do samochodowych kluczy. Pierwszym pomysłem oczywiście mały samochód, ale pasująca wzory miały pół- i ćwierćkrzyżyki- co było nie wykonalne na kanwie 20 ct.

A oto co w końcu powstało:



Oto "niedoskonała" ;) podobizna jego pieska, którego musiał zostawić u rodziców po wyprowadzce- teraz będzie miał go zawsze przy sobie :)

Każdy ma swój sposób na składanie breloczków- ja opiszę jak powstają moje.

Potrzebne materiały i przybory:
Wykonanie:
  1. Na kartce z bloku technicznego odrysowałam spód breloczka i wycięłam go trochę do wewnątrz od narysowanych linii.
  2. Przykleiłam wycięty kartonik na tył haftu, docięłam kanwę i włożyłam obrazek do breloczka.
  3. Posmarowałam bardzo małą ilością kleju krawędzie tyłu, włożyłam, docisnęłam i gotowe :)
P.s. wcześniej używałam Kropelki, ale potrafiła werżnąć się plastik i zepsuć cała pracę- Gutterman jest innym rodzajem kleju i musze przyznać, że lepiej się sprawdził. Ale aplikować go trzeba naprawdę symbolicznie!!


Wzór jest darmowy, dostępny na stronie wydawcy The World of Cross Stitching. Oryginalnie piesek jest szaro-czarny, ale zmieniłam kolory na brązy:

DMC biały --> DMC 739
762 --> DMC 437
414 --> DMC 435
310 --> Anchor 370 (oprócz nosa i oczu --> DMC 839)

Backstitch - DMC 839

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz